Welcome to Comment :)

Monday, January 3, 2011

Hye, BOSAN SUDAH..!!!

Whoaaa... (Tak dapat nak di ucap dengan kata2)
Hari neh hari Isnin.. Esok Selasa.. Lusa hari Rabu pulak. Hari Rabu la hari aku nak kene balik ke kolej kesayangan, Kolej Profesional Mara Indera Mahkota.. Kenape aku sayang sangat kat kolej tu? Senang aje jawaban die.. Da tentu la kolej tu yang bakal kasi aku sijil Diploma in English Communication. Hahaha.. Sudah tak lame untuk aku luangkan masa kat kolej tu. Sekarang aku da semester 5. So far Alhamdulillah result semester aku ok and status aku adelah menyambung pengajian.. That means aku akan habiskan semester 5 tahun neh dan meneruskan pejuangan aku untuk menjalani Latihan Industri or lebih dikenali sbg Practical. Whoaaa.. Tak saba suda.. 3 bulan penentu segala2nya. :)

Hye, Madam Zarina (Ketua Jabatan English) penah bgtau yang starting with our batch, practical will become earlier. That means if its true, after finish final exam, we're going to have practical nye talk then direct to practical. Hohoho... Thus, me and my beloved friends such as Zira, Cyuk, Yana, Jue, Tikah, dan laen2 akan together la join sekaki.. Ahahaha.. but sure la laen2 kot. Tapi amne ade yang same tu lagi bagus sebab sennag nak cari rumah sewa.. :) Love it..

Okay.. malam karang kite update lagi ye.. :)

2 comments:

shaz azya said...

hi sis,my sis about to futher her study at KPM..i nak tanya KPM ok tak? cz dia ni orang yg sgt pendiam and pemalu..so,sesuai ke if she take the English Comm. tu?

Kuchiki Pingu San said...

hype.. ur sis is kinda quite? well, english communication will never be so quite.. she will be introduce to the things that need to mingles with the environment.. She will be fine here... :D